News

Istruzioni per l'installazione di fence

Istruzioni per l'installazione di fence

1. Prima chì a fence hè stallata, u fundamentu più bassu di brickwork o cimentu pering hè generalmente furmatu in l'edificazioni civili.A fence pò esse fissata in u centru di a fundazione inferiore per via di bulloni di espansione meccanica, ispezione chimica di viti, etc.

2. Se u fundamentu più bassu di a fence ùn hè micca statu furmatu, hè cunsigliatu per aumentà a durata di u forru di l'acciaio di a colonna è l'incrustà direttamente in u muru.Dopu à u periodu di mantenimentu di u muru, a custruzzione formale pò esse cuminciata, o i pezzi incrustati prefabbricati ponu esse posti nantu à u muru prima chì l'acciaio di a colonna hè stallatu, è u bordu di fodera hè saldatu à e parti incrustate da saldatura elettrica.Duvete prestu attenzione à e linee dritte è horizontale quandu preimpostate.In generale, sti dui metudi sò più forti cà u metudu di cunnessione di bolt.

3. Per assicurà chì i prudutti semifiniti pre-assemblati ponu esse cunnessi, u spaziu di l'acciaio di a colonna deve esse coherente cù a dimensione di u disignu.

4. L'effettu di a linea recta di u guardrail determina u so effettu esteticu, cusì a dritta di u guardrail deve esse assicurata durante a stallazione, è e linee parallele superiore è inferiore ponu esse tirate in tutta a distanza di a linea recta per a stallazione è l'ajustamentu.

5. U nivellu di u guardrail è u liner d'acciaio rigidu sò stati installati è cunnessi prima di abbandunà a fabbrica, è i raccordi di rinforzu per ogni puntu di cuscinettu sò stati ancu stallati in u locu.Durante a custruzzione in situ, solu u forru horizontale di u guardrail è a colonna deve esse cunnessi è fissi.

Recintu di isolamentu stradale

1. In generale, i barrieri di isolamentu di a strada sò assemblati in anticipu prima di lascià a fabbrica, è sò assemblati secondu i bisogni di l'ordine.Dunque, dopu esse trasportatu à u situ, u rivestimentu d'acciaio di ogni culonna pò esse inseritu direttamente in a basa stabile, è poi chjusu cum'è necessariu.

2. Dopu à compie u layout di basa, aduprà bulloni spiciali à cunnette currettamente ogni parte di u guardrail.

3. Aduprà i bulloni di espansione interna per riparà a basa stabile è a terra nantu à a terra, chì ponu migliurà efficacemente a resistenza di u ventu di u guardrail o impediscenu u muvimentu maliziusu.

4. Se l'utilizatori hà bisognu, u riflettore pò esse stallatu in modu fissu nantu à a cima di u guardrail

guardrail di scala

1. Riferite à u metudu di fissazione di a colonna di "Enclosure Guardrail", è terra u forru d'acciaio di a colonna.

2. Tire un protractor di linea parallela à l'estremità superiore è inferjuri di ogni culonna per misurà l'angolo superiore è inferiore inclusu.

3. Sceglie connectors secondu à esigenze angle, è assemblà guardrails secondu à esigenze angle.

4. A stallazione di guardrails è pilastri deve riferite à a pratica di isolate guardrails.

U pruduttu isolatu in PVC di guardrail hà una superficia liscia, un toccu delicatu, un culore luminoso, una alta resistenza, una bona tenacità è una prova anti-invecchiamento per un massimu di 50 anni.Hè un pruduttu di guardrail PVC d'alta qualità.Quandu s'utilice à una temperatura di -50 ° C à 70 ° C, ùn si sbiadisce, crack o diventa fragile.Utiliza PVC d'alta qualità cum'è l'aspettu è a pipa d'acciaio cum'è u rivestimentu, chì combina perfettamente l'aspettu elegante è bellu cù a qualità interna dura.

I muffa di fence protettiva fatta di cimentu è cimentu sò generalmente aduprate in cità.I muffa di fence protettiva sò spessu usate in i dui lati di ferrovie, autostrade, ponti, etc. I passi d'usu di u muffa di fence protettiva sò in generale currispondenti, cumpresi pilastri, cappelli, fence protettive, vari viti, etc. L'altezza di i pilastri hè soprattuttu. 1,8 m, 2,2 m.Una sola muffa di fence protettiva pò esse usata per più di 100 volte.Quandu sò usati, sò fatti separatamente.Certi travagliadori pruducianu blocchi prefabbricati per recinzioni, certi travagliadori pruducianu blocchi prefabbricati per colonne, è i travagliadori restanti produci tappi di stand.

Scenic Greening Fence Per a fundazione di cimentu è di brique, prima perforate i buchi nantu à a fundazione cun un trapanu elettricu, poi riparà cù bulti di espansione, è poi riparà a colonna.I viti di espansione di a colonna fissa di flange anu bisognu di purtà i vostri viti.

Scenic Green Fence L'altezza di u pvc lawn fence hè 30cm, 40cm, 50cm, 60cm, 70cm, chì pò esse persunalizatu per dividisce a forma di greening di u spaziu è a regione.

In circustanze nurmale, ùn hè micca permessu è micca favuritu, ma l'applicazione di sta tecnulugia pò allargà assai u periodu di custruzzione di greening, migliurà a qualità di u prugettu, risponde à i bisogni di a produzzione è di a vita di e persone, è risponde à i bisogni di u sviluppu di l'urbanizazione. .

Per migliurà l'efficienza di u travagliu di u paisaghju, prumove l'effettu di u greening urbanu, è implementà a strategia di sviluppu durevule, duvemu attente à a migliurà di a tecnulugia di a custruzzione è a tecnulugia di a custruzzione, è duvemu rinfurzà a natura scientifica di a pianificazione di u travagliu di u paisaghju.

Pigliate misure scientifiche è ragiunate per gestisce i prughjetti di u paisaghju.Per i prughjetti di paisaghjistu, i fatturi chì influenzanu ùn sò micca solu e cundizioni ecologiche naturali, cum'è u clima, a terra, l'idrologia, a topografia, etc.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2021