News

Rapportu mensile PVC: l'effettu di vacanze mostra u mercatu gradualmente in cunsulidazione di scossa (2)

Iv.Analisi di a dumanda

U PVC occupa una POSIZIONE MASSIMA IMPORTANTE IN STRUTTURA DI CONSUMU DI L'INDUSTRIA DI COSTRUZIONE, CIRCA 60% DI PVC SI UTILIZZA PER A PRODUZIONE DI PORTE DI PROFILU E Windows E PROFIL SPECIALE PER COSTRUIRE MATERIALI, POSSIAMO DIRE CHE A TENDENZA DI PREZZI DI PVC HA STRATTAMENTE RELATA A NOSTRA PIÙ CONTA. .

I tubi di PVC sò generalmente aduprati per i sistemi di drenaje, fognaria è drenaje di tempesta dopu à a custruzzione.È in a nova vendita di casa, a decorazione di l'internu chì implica pipelines, porte è profili di Windows, i materiali decorattivi anu ancu aduprà materiali PVC.

Da u funziunamentu di a crescita di a pruduzzioni di PVC è di a crescita di l'abitazione, di solitu, a dumanda di PVC resta in daretu à u ciculu immubiliare 6-12 mesi.

À a fine di nuvembre 2022, l'area cumulativa di a nova custruzzione di l'abitazioni in Cina in quellu annu era 11,6320,400 metri quatratu, cù una crescita annu di -38,9%, chì era à un livellu storicu bassu.

Frà elli, u valore cumulativu di a nova zona di custruzzione di l'abitazione in a regione orientale hè 48.655.800 metri quatratu, cù un ritmu di crescita annu di -37,3%, chì hè à un livellu storicu bassu.

L'area cumulativa di a nova custruzzione di l'abitazioni in a regione cintrali era 30.0773.700 metri quadrati, cù un ritmu di crescita annu di -34,5%, chì era à un livellu storicamente bassu.

L'area cumulativa di a nova custruzzione di l'abitazioni in a regione uccidintali hè di 286 683 300 metri quatratu, cù un ritmu di crescita annu di -38,3%, chì hè à un livellu storicu bassu.

U spaziu cumulativu di l'abitazioni novi principia in u Nordeste di a Cina era di 4.000.600 metri quadrati, cù un tassu di crescita annu di -55,7%, chì hè à a media storica.

Ancu s'è a dumanda downstream di PVC vene principarmenti da i beni immubiliarii, cù l'implementazione graduale di e pulitiche cum'è a custruzzione di gallerie di tubi sotterranei è a ricustruzzione di baracche, l'ordine da a custruzzione di l'infrastruttura diventa gradualmente una parte impurtante di PVC downstream, chì hè cumplementarii à a dumanda immubiliare. , chì debilita l'attributu ciclicu di PVC downstream.

À a fine di nuvembre 2022, u tassu di crescita di l'assi fissi di l'infrastruttura cumpletu era di 8.9% annu annu, un livellu storicamente altu.

À mezu à elli, l'assi fissi di a pruduzzione è l'approvvigionamentu di l'electricità è u calore, u gasu è l'acqua anu aumentatu da 19,6% annu annu, à un livellu storicu altu;

L'assi fissi in u trasportu, u magazzinu è i servizii postali anu cresciutu à un altu record di 7.8 per centu.

L'assi fissi di a conservazione di l'acqua, l'ambiente è a gestione di e strutture pubbliche anu cresciutu da 11,6 per centu annu annu, à un livellu storicu altu.

V. Analisi di l'inventariu

L'imprese cinesi di pruduzzione di PVC sò principarmenti cuncentrati in a regione uccidentale, mentre chì i plastichi downstream (8118, 87.00, 1.08%) di trasfurmazioni è di vendita sò cuncentrati in Cina orientale è meridionale.I livelli d'inventariu in a regione uccidentale ponu riflette a produzzione è a spedizione di i pruduttori upstream, mentre chì i livelli d'inventariu in a Cina orientale è meridionale ponu riflette se a dumanda downstream hè bona è se i venditori sò disposti à cumprà attivamente.

À u 30 di dicembre di u 2022, l'inventariu di PVC di i pruduttori in a regione occidentale upstream hè di 103 000 tunnellate, chì hè à un livellu storicu altu.L'inventariu di cloruru di polivinile in a Cina orientale è meridionale hè di 255 500 tunnellate, à un livellu storicamente altu.

Vi.Importazione è Esporta

U PVC hè un pruduttu chimicu cù un ciculu forte, è u so prezzu di u futuru hè spessu affettatu da l'offerta (quantità di pruduzzione è impurtazione) è di a dumanda (quantità di cunsumu è di esportazione).A classificazione è l'analisi di u bilanciu di l'offerta è a dumanda hè unu di i travaglii più impurtanti in u studiu di futuri PVC.

Da nuvembre 2022, u valore mensuale di l'importazione di PVC era 41,700 tunnellate, à u livellu mediu storicu;U voluminu di l'esportazione di PVC era 84 500 tunnellate in u mese, chì era à un livellu storicamente bassu.

vii.Prospettiva futura di u mercatu

U mercatu PVC in ghjennaghju 2023, cuntinuà à mantene u puntu di vista iniziale, u mediu-termine deve bargain layout, aspittendu a cunduzzione fundamentale dopu à u sbarcu di a pulitica.U mutivu principale hè chì u sentimentu macrou hè ottimista: prima, ci hè sempre spaziu per e pulitiche immubiliarii per cresce;siconda, a deregulation di u cuntrollu è u stimulu puliticu guidà a dumanda à rimbursà.


Tempu di post: 13-Jan-2023