News

Rivestimentu di PVC: Chì sò e vostre opzioni?

Rivestimentu di PVC: Chì sò e vostre opzioni?

Pulizia

Quandu si prova à rializà livelli di pulita chì rispettanu e facilità ISO è GMP, diversi sistemi ponu adattà à diversi approcci.Rivestimenti igienici di PVC è sistemi di pannelli compositi sò dui chì ponu esse cunsideratu per ambienti puliti.

 

Un ambiente "pulitu" porta significati diffirenti per diversi tipi d'applicazioni, da e strutture più strette di qualità ISO o GMP necessarie per i suite di produzzione di vaccini à spazii "puliti micca classificati" menu stretti chì deve esse simpliciamente mantenuti liberi da polvera è inquinanti esterni.

Sicondu u livellu di limpezza necessariu in una zona, ci sò parechje opzioni di materiale chì ponu esse cunsideratu per ottene questu.Questu include fogli igienici in PVC, è sistemi di pannelli compositi, chì offrenu qualità chì ponu esse adattati per adattà à diverse specificazioni è budgeti, ma differiscenu considerablemente in termini di tempu di costruzione è metudu.

Per identificà e differenze chjave, esploremu i cumpunenti core di ogni sistema è cumu si paragunanu l'un à l'altru.

Chì ghjè un sistema di rivestimentu in PVC?

I fogli igienici di PVC, o rivestimenti di muru, sò cumunimenti usati per allughjà i spazii esistenti è li trasformanu in ambienti facilmente sanitizzati.Finu à 10 mm di spessore è dispunibule in una gamma di culori, stu sistema pò esse installatu cum'è parte di i travaglii di l'imprenditori in corso.

Un fornitore maiò in stu mercatu hè Altro Whiterock, induve "whiterock" hè diventatu avà un termu intercambiabile utilizatu per descriverà materiali di sta natura.Hè una suluzione costu-efficace, cumunimenti usatu pi ligna cucini cummirciali, cirurgia di i medichi è e facilità chì sò sottumessi à l'esposizione à l'umidità (ie. bagni, spas).

Stu sistema deve esse appiicatu à un muru di custruzzione standard, cum'è placterboard, utilizendu un forte adesivu per unisce e superfici inseme, dopu modellatu per adattà à a forma di u muru.Induve i mistieri umidi sò richiesti, questu porta à un longu tempu di secca è deve esse fattu in parte di qualsiasi prugramma di travagliu.

 

Chì ghjè un sistema di pannelli composti?

Sistemi di pannelli di sta natura sò custituiti da un core di schiuma d'insulazione, chì pò esse qualcosa da polyisocyanurate (PIR) à l'Aluminium Honeycomb più sufisticatu, chì hè tandu sandwiched trà dui fogli di metallo.

Ci sò sferenti tippi di pannelli per una varietà di applicazioni, da l'ambienti di produzzione farmaceutica più stretti à e facilità di fabricazione di cibi è bevande.U so rivestimentu di poliester dipintu o laminatu per l'alimentariu permette un altu livellu di igiene è di pulizia, mentre chì a sigillatura di i giunti mantene a tenuta d'acqua è di l'aria.

I sistemi di pannelli furniscenu una soluzione di partizionamentu indipendente robusta è termicamente efficiente, chì pò esse installata in modu efficiente grazie à u so prucessu di fabricazione fora di u situ è ​​senza dipendenza da qualsiasi muru esistente.Puderanu dunque esse aduprati per custruisce è allughjà ambienti di stanza pulita, laboratori è assai altri ambienti medichi.

In a sucietà d'oghje induve a sicurità di u focu hè una preoccupazione chjave, utilizendu un pannellu core di Fibra Minerale non combustibile pò furnisce una prutezzione passiva di u focu finu à 4 ore per prutege l'equipaggiu è u persunale in u spaziu.

A prova di u futuru è risparmià tempu

Hè veru chì i dui sistemi ponu esse cunsiderati per ottene una finitura "pulita" in una certa misura, ma cum'è cunsideremu chì i cambiamenti di u budgetu è u tempu hè sempre di l'essenza in u clima d'oghje, ci sò alcuni elementi chì necessitanu una ispezione più stretta in quantu à a so longevità in u clima. l'industria medica.

Mentre chì un sistema di PVC hè assai prezzu è furnisce una finitura esteticamente piacevule, sta suluzione ùn hè micca necessariamente stallata per qualsiasi mudificazione spaziale chì pò esse ghjunta dopu à a linea.Sicondu l'adesivu utilizatu, tali sistemi ùn anu micca a flessibilità per esse alzati è reintegrati in altrò, cusì finiscinu in discarica, cù qualsiasi resti di cartongesso, se ùn hè più necessariu.

À u cuntrariu, i sistemi di pannelli cumposti ponu esse facilmente rimossi, riconfigurati è appiccicati à una data più tardi, induve l'aghjunzione di più HVAC pò trasfurmà e zone in una stanza pulita è strutture di laboratori, se necessariu.Induve i pannelli ùn anu micca l'uppurtunità di esse riutilizzati per un altru scopu, ponu esse riciclati cumplettamente grazie à l'impegni continui di i fabbricanti per a cuscenza ambientale è a sustenibilità.A capacità di pruvà futuru un spaziu in questu modu hè ciò chì li distingue da u restu.

U tempu di custruzzione hè una grande considerazione per ogni prughjettu di custruzzione, induve i budgeti è i prugrammi sò spessu stretti cum'è pussibule.Hè quì chì i sistemi di pannelli sò vantaghji, postu chì a custruzione hè finita in una sola tappa è ùn richiede micca cumerci umidi, cusì u tempu passatu in u situ hè minimu, à u cuntrariu di i rivestimenti in PVC chì richiede un muru iniziale di cartongesso seguitu da a fissazione attraversu un adesivo.Mentre chì a custruzzione di pannelli pò piglià parechje settimane, u prucessu di stallà fogli di PVC, da u principiu à a fine, puderia esse una materia di mesi.

Stancold sò stati specialisti in pannelli di costruzione per più di 70 anni è in questu tempu anu stabilitu una forte basa di cunniscenza di i requisiti per l'industria medica.Sia per novi ospedali o stabilimenti di fabricazione farmaceutica, i sistemi di pannelli chì installemu vantanu versatilità è robustezza, per risponde sia à e strette misure igieniche richieste in u settore sia à l'opportunità di rivisione è aghjurnà facilmente in u futuru.


Tempu di Postu: Aug-24-2022