News

Cumu pannellà un muru: pannelli di muru DIY in 7 passi simplici

Crea un spaziu stupente chì ùn pare micca fora di locu in Instagram.

cumu pannellà un muru - guida di pannelli di muru di bricolage cù u pannellu di muru PVC.

Vulete amparà à pannellà un muru?I pannelli di muru anu pigliatu l'impulsu di pocu tempu, cù l'utilizatori d'Instagram chì spartenu e so trasfurmazioni di pannelli di muru in tutta a casa, in particulare in u corridoio, a camera, u salottu è u bagnu.

I pannelli di muru di DIY hà pigliatu a casa di e persone è i feed di e social media, postu chì "pannelli di muru DIY" hà vistu un aumentu di ricerca di più di 250 per centu, secondu a dati di Google Trends.

I pannelli di u muru ponu vene in parechje forme diffirenti, per quessa, hè veramente impurtante di fà a vostra ricerca è di sceglie u stilu chì pensate chì si adatta megliu à a vostra casa.Per esempiu, moldings include grandi disinni di u periodu, tongue and groove, tradiziunale shaker-style, griglia in stile Jacobean, o stile dado.

PIÙ DA CASA BELLA

Ma ùn vi lasciate micca s'ellu ùn l'avete mai fattu prima : cù un pocu di sapè fà, pudete fà pannelli di muru decorattivi facilmente è rapidamente, cù grandi risultati.

 

I pannelli di muru aghjunghjenu caratteru, charme è personalità à una prupietà.Sia chì site ispiratu per installà alcuni pannelli di muru di bagnu o alcuni pannelli di muru eleganti di camera da letto, seguite a nostra guida nantu à cumu pannellà un muru utilizendu un pannellu pvc

30 culori di pittura di tendenza per ogni stanza di casa

Cumu pannellu un muru

"I pannelli aghjunghjenu calore, prufundità è caratteru à ogni spaziu, qualunque sia a dimensione", dice Craig Phillips, custruttore di celebrità è espertu."Trasforma veramente una stanza è hè cumplitamenti sfarente di un muru tipicu".

Prima di principià, l'essenziali chì avete bisognu include:

pannelli di pvc

Un livellu spiritu

No Nails Glue (o una marca simile)

I decoratori si calafate

Sega o cutter

Un quaderno è una penna per scrive e dimensioni

Pittura

Carta abrasiva o una levigatrice elettrica

martellu

Pin

Misura di cinta

Una calculatrice (si ricumandemu di pruvà sta calculatrice è visualizatore in linea per ottene e misurazioni currette).

Passu 1: Pianificazione

U pannellu di un muru hè un travagliu di bricolage eccitante, ma prima di principià hè impurtante di pianificà è preparà u vostru muru prima.

"Cum'è cù a maiò parte di i travaglii di bricolage, a preparazione hè chjave per ottene l'aspettu chì vulete", "Accuminciate per avè una idea chjara di ciò chì pareranu i vostri mura di u pannellu, schizzendulu in un quaderno.In questu modu, resterete in traccia è sapè quantu pannelli avete bisognu à compie u vostru prughjettu.

Hè ricumandemu di ùn affruntà i vostri pannelli.Se ùn pudete micca decide quale stile per andà, rinfriscà u vostru prughjettu finu à pudè decide.

Passu 2: Misura u vostru muru

Quandu pannellate un muru, avete bisognu di misurà quanti pezzi di pannellu pvc avete bisognu.Una volta chì avete travagliatu quantu avete bisognu, hè u tempu di misurà i vostri muri.Questa hè una di e parte più complicate di i pannelli, cusì pigliate u vostru tempu finu à chì avete u locu.

• Aduprate a vostra misura di cinta à travaglià a larghezza è l'altezza di u muru chì decide di panel.

• Decide quantu pannelli vo vulete.Qualchidunu preferiscenu pannelli solu a mità di u muru, mentri àutri amanu l'aspettu di pannelli cumpletu.

 

• Ricurdatevi di cuntà i pannelli di cima è di basa (u quadru) è di pannelli verticali è horizontali.

"Puderà sonà evidenti, ma assicuratevi di misurà i vostri muri accuratamente.Per assicurà chì i vostri pannelli sò uniformi è dà una finitura pulita, scrivite tutte e vostre misure chjaramente è cun cura, finu à l'ultimu millimetru ", dice Chris.

È, verificate sempre duie volte e vostre misurazioni per assicurà chì si mette cum'è un guanto.'Misura u vostru muru.E poi misurate di novu, solu per esse sicuru ", cunsiglia Craig."Hè cruciale chì e vostre misure sò currette è chì e dimensioni di u vostru pannellu sò uniformi è si adattanu perfettamente à u spaziu.Scuprite a distanza chì vulete avè trà ogni pannellu - questu aiutà à determinà quanti pannelli avete bisognu.'

Step 3: Tagliate i pannelli

Avà hè u tempu di taglià i pannelli, chì dipende da a dimensione di u vostru muru, o quantu vulete panel.Pudete taglià i pannelli da sè stessu o dumandà à un prufessiunale.

"Usendu una sega è una cassetta di mitra in un angulu di 90 gradi, tagliate cù cura i pannelli chì seranu posti orizontali secondu e misure"."Repetite stu prucessu per tutti i pannelli verticali, poi sabbia ligeramente l'estremità finu à liscia".


Tempu di post: 30-Jan-2023