News

Cinque motivi per sceglie un sistema di muru di salvezza compostu isolatu

Un centru di ricerca farmaceutica in un parcu d'uffiziu, una scola media in una cità in crescita o un centru di arti di spettaculu in una grande cità. Quandu si cuncepisce una facciata di l'edificiu architettonicu, l'opzioni sò infinite per una soluzione protettiva è estetica.Ma micca tutti i sistemi furniscenu u listessu rendimentu è a durabilità à longu andà furnita da un pannellu di salvezza compostu insulatu.

In u prucessu di decisione di rivestimentu esterno, ci sò assai cunsiderazioni da i tempi è u costu à i requisiti di prestazione è di installazione.Eccu cinque motivi per specificà un sistema di pannellu di salvezza compostu insulatu:

1 Facilità di stallazione.

Cù una falegnameria di pannelli integrati è un pannellu di cumpunenti, un sistema di pannellu di salvezza compostu insulatu pò esse installatu in un passu intornu à un edifiziu. Piuttostu chè parechje cummerci chì venenu in ghjorni diversi per installà i cumpunenti multipli di un involucro di custruzzione tradiziunale, una squadra pò installà u pannelli è compie u muru in un passu.

In e regioni cù i costi di u travagliu più altu, cum'è u Nordu-Est o i pannelli di muru di salvezza di a Costa Ovest risparmianu soldi supplementari nantu à a custruzzione accurtendu u tempu di stallazione è esigendu menu persone per a stallazione.

2. Capacità à buttone up un bastimentu più veloce.

Siccomu a dumanda di custruzzione cuntinueghja à aumentà l'efficienza in u situ di travagliu hè critica per scuntrà i schedarii di u prugettu.A facilità d'installazione di u sistema di pannellu di salvezza compositu insulatu si traduce in chjude l'edificiu più veloce.Questu significa chì l'edifiziu pò esse chjusu da l'elementi per l'inguernu più veloce è a custruzzione di l'internu pò cuntinuà à traversu i mesi di l'inguernu. In a primavera, i materiali di a facciata di a schermu di a pioggia ponu esse muntati à u muru di salvezza per furnisce i dettagli estetichi desiderati.

3.Same fabricatore per u pannellu di salvezza compostu insulated è u screnu di pioggia.

Un sistema di pannellu di backup compositu insulatu rimpiazza l'approcciu di l'assemblea di muru di cumpunenti multipli in a custruzzione tradiziunale chì include una barriera d'aria è di vapore di gesso esterno, insulazione rigida è schermu di pioggia.U pannellu di salvezza compositu insulatu furnisce un disignu cinque in-un chì combina l'acqua di vapore di l'aire di finitura esterna è barriere termiche in una assemblea.Un schermu di terracotta d'aluminiu di metallu o di brique hè allora muntatu nantu à u pannellu di salvezza compostu insulatu.Avè un unicu fornitore di fonte per u pannellu di salvezza compositu insulatu è u screnu di pioggia offre un sistema strettu è garantitu.

4. Unicu surghjente di rispunsabilità s'ellu ci hè un fallimentu in u sistema.

Cù a custruzzione tradiziunale. i cumpunenti multiplici necessarii per compie i muri esterni sò furniti da parechji fabricatori.Ognunu di questi prudutti deve esse stallatu da un cummerciu diversu in un ghjornu diversu. Questu complica u calendariu di a custruzzione è crea parechji punti di fallimentu potenziale in u sistema di rivestimentu. potenziale di fallimentu è furnisce un sistema cumplettamente sigillatu.

5. Prutezzione consistente è flessibilità di disignu.

Un pannellu di salvezza compostu insulatu hè stallatu intornu à tuttu l'edifiziu assicurendu chì l'edificiu tutale hè intemperatu. À u stessu tempu, u pannellu di salvezza compostu insulatu permette di cunducerà diverse estetiche di schernu di pioggia per esse attaccati à l'esterno senza impactà a barriera protettiva di l'edificiu in questu. way.architects ponu aghjustà u disignu è aghjunghje funziunalità à certi spazii basatu nantu à a visione di u disignu chì cercanu di cumpiendu.

 

Fate u Cambiamentu

I sistemi di pannelli di backup compositi insulati furniscenu a prutezzione di l'aria, u vapore termicu è l'umidità in una installazione in un passu, cù u benefiziu aghjuntu di a versatilità di u disignu. nantu à u prughjettu.risparmiu di tempu nantu à a stallazione.è un edifiziu chì risponde à i bisogni di cuncepimentu è di prestazione di u pruprietariu.


Tempu di Postu: 24-Nov-2022