News

U segmentu di vinile hà duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande quota di mercatu di 62,9% in l'annu 2020.

U segmentu di vinile hà duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande cota di mercatu di 62,9% in l'annu 2020.

Basatu nantu à u materiale, u mercatu globale di scherma di plastica hè segmentatu in Vinile, Polietilene (PE) / Polietilene d'alta densità (HDPE).U segmentu di vinile hà duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande parte di u mercatu di 62,9% in l'annu 2020. Questa crescita hè attribuita à a facilità d'installazione, a dispunibilità abbundante, a forza superiore, a bassa mantenimentu è altre proprietà meccaniche di i materiali di fence vinyl.

U segmentu di Picket Fence hà duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande cota di mercatu di 45,15% in l'annu 2020

Basatu nantu à u pruduttu, u mercatu globale di scherma di plastica hè segmentatu in Rail & Post Fence, Picket Fence, Mesh / Chain Link Fence, Gates.U segmentu di picket fence duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande parte di u mercatu di 45,15% in l'annu 2020. Questa crescita hè attribuita à u prucessu simplice di custruisce è installà fence.

U segmentu di privacy hà duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande cota di mercatu di 50.9% in l'annu 2020

Basatu nantu à l'applicazione, u mercatu globale di scherma di plastica hè segmentatu in privacy, cunfini, tempuranee.U segmentu di privacy duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande parte di u mercatu di 50,9% in l'annu 2020. Questa crescita hè attribuita à a crescente dumanda di l'estetica superiore in l'edificazioni domestiche accumpagnata da l'aumentu di l'attività di custruzzione è di rinnuvamentu.

U segmentu residenziale hà duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande cota di mercatu di 55,9% in l'annu 2020.

Basatu nantu à l'utilizatori finali, u mercatu globale di scherma di plastica hè segmentatu in agricultura, residenziale, cummerciale è industriale.U segmentu residenziale hà duminatu u mercatu è hà tenutu a più grande parte di u mercatu di 55,9% in l'annu 2020. Questa crescita hè attribuita à i prughjetti di custruzzione residenziale è di rinnuvamentu in crescita è Aumentu di a spesa publica in prughjetti di custruzzione residenziale.


Tempu di post: 18-novembre-2021