News

U mercatu di l'esgrima in l'America di u Nordu hè stimatu cresce à un CAGR sustanziale di 7.0% durante u periodu di previsione.

L'America di u Nordu cuntene a più grande parte in u mercatu globale di scherma.A crescita di u mercatu di scherma in l'America di u Nordu hè sustinutu da l'investimenti in crescita in R&D per i materiali rinfurzati è a dumanda crescente da i sviluppi di rimodellazione è rinnuvamentu in a regione.

U più forte crescita ecunomica di i Stati Uniti è u Canada, i sviluppi in i settori industriali, è l'espansione di a cumpagnia guidanu a vendita di scherma in l'America di u Nordu.A scherma di PVC guadagna una alta trazione, frà altri materiali, per via di e proprietà di durabilità è versatilità.I Stati Uniti sò unu di i principali paesi in u mondu in a produzzione di PVC.

Tuttavia, i prughjetti industriali pianificati anu assistitu à una calata per via di u rallentamentu ecunomicu è a pandemia di COVID-19 in 2020. Circa 91 prughjetti di impianti di fabricazione o di produzzione, 74 centri di distribuzione o magazzini, 32 novi prughjetti di custruzzione, 36 espansione di pianta, è 45 implicati. i rinnuvamenti è l'aghjurnamenti di l'equipaggiu eranu previsti in marzu 2020 in l'America di u Nordu.

Una di e più grandi custruzzioni di fabricazione hè di proprietà di Crown, chì investe circa $ 147 milioni è hà iniziatu a custruzzione di un stabilimentu di fabricazione di 327 000 sq-ft in Bowling Green, Kentucky.A cumpagnia aspetta chì a facilità sia operativa in 2021.

Inoltre, cunsiderendu l'attività industriali pianificate, u mercatu di scherma hè previstu di tistimunià una dumanda à un ritmu veloce.Tuttavia, per via di a pandemia, l'attività industriale hà vistu una calata.Ma u settore industriale in l'America di u Nordu hè previstu di ricuperà è ripiglià a so pusizioni di u mercatu à u livellu glubale.Dunque, cù una vendita di prudutti aumentata in tutta a regione, a dumanda di scherma hè prevista per esse alta durante u periodu di previsione.


Tempu di post: 18-novembre-2021