News

Grazie à l'effetti di a pandemia, a dumanda di legnu è materiali di custruzione senza precedente

In-Depth: A dumanda hè sempre prevalente malgradu u crescente di legnu, i costi di materiale

A menu chì ùn travagliate in i cumercii di l'edifizii, a probabilità hè chì ùn avete micca spessu attentu à i prezzi di materiali cum'è u legnu.In ogni casu, per certi custruttori di casa è di recinzioni è ancu i tipi di fà-it-yourself, l'ultimi 12 mesi anu furnitu una lezione dolorosa in ecunumia.Simile à l'annu passatu, sta stagione di custruzzione hà purtatu cun ella un'altra crescita di i prezzi di u legnu, chjappà un altu più altu prima di questu mese.

Sicondu l'Associazione Naziunale di Construttori di Case, i prezzi di u legnu anu aumentatu di quasi 180% da u principiu di a pandemia è anu aghjustatu $ 24,000 à u prezzu mediu di a custruzzione di una casa tipica unifamiliare.L'impattu di l'aumentu di i prezzi di i materiali ùn hè micca solu limitatu à i custruttori di casa.

Verdure fresche di u mercatu di l'agricultori biologichi

"Ogni fornitore hà aumentatu i so costi nantu à noi.Ancu l'acquistu di sabbia è ghiaia è cimentu per fà u cimentu, tutti quelli costi anu ancu aumentatu ", "Oghje u più duru hè di ottene cedru 2x4.Sò solu dispunibili avà.A causa di questu, avemu avutu a discontinuà novi recinzioni di cedru ".

Malgradu l'aumentu di i costi di materiale, cumpresi i prezzi di u vinile è di e recinzioni di catene, u livellu di a dumanda hè stata eccessiva, disse Tekesky.Attualmente, l'American Fence Co. hè riservatu solidu finu à u mese d'aostu.

"Continuemu à riceve parechje telefonate.Ci hè parechje persone chì stanu in casa, cusì anu bisognu di una recinzione per i so figlioli è i cani, perchè li facenu impazziti ", "Un saccu di persone anu soldi extra perchè ùn anu micca esce à manghjà, ùn esce micca à l'avvenimenti o viaghjà.Anu ancu uttene soldi di stimulu cusì assai persone facenu migliurà a casa ".

Sembra chì i prezzi ùn anu micca calatu a dumanda.

"Avemu avutu una mansa di clienti chì anu firmatu l'annu passatu cù a stipulazione chì u prezzu serà rivisitatu in a primavera di questu annu.S'ellu ùn era micca accettabile à quellu [novu prezzu], rimbursemu i so dipositi ", disse Tekesky."Nimu ùn ci hà dapoi alluntanati perchè sanu chì ùn anu da esse installatu a so recinzione prima o menu caru."


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021