News

Picket Fencing

Cù l'eliminazione di e restrizioni Covid è l'apertura di u mondu di l'Eventi è di u sport, a gamma Marlene Fence di PVC Portable Picket Fencing hè a soluzione ideale di scherma temporale per cumplementà e misure di sicurezza in piazza per assicurà l'apertura sicura per i participanti è i visitatori à qualsiasi avvenimentu.

Linee guida di u guvernumantenendu l'urganizatori di l'avvenimenti occupati A gamma Marlene Fence di Portable Picket Fencing hè faciule d'installà, senza mantenimentu è flessibile, cusì una cosa di menu di preoccupassi.

 

Ganci è Base Picket Fencing

Marlene Fence PVC Hook and Base Picket hè dimustratu una opzione populari da a so liberazione à a fine di u 2020. Cù una basa metallica chì furnisce una basa forte è robusta nantu à ogni superficia plana, è un sistema di ganciu flessibile chì permette à e sezioni di esse cunnessi in ogni angulu. u ganciu è u piccu di basa hè perfettu per qualsiasi avvenimenti interni o esterni.

Fornitu pre-custruitu è ​​faciule d'almacenà, per più dettagli fighjate à a nostra Pagina Web Hook and Base...Hook and Base Picket

图片1

Picket Fence Portable

Marlene Fence Portable Picket Fencing hè una altra scelta populari per l'esgrima di l'avvenimentu tempurale.Cù pedi in PVC per furnisce una basa robusta nantu à qualsiasi superficia plana interna è fora, hè u pruduttu per ogni avvenimentu.E rùbbriche ponu esse unite inseme usendu connettori unichi è pins aduprati per assicurà e spazii grassed.

Fornitu imballatu pianu o precustruitu.Per più dettagli, fate un ochju nantu à a nostra pagina Web Portable Picket ...Picket Fencing Portable

图片2

 


Tempu di Postu: Nov-08-2021