News

Panoramica è u metudu di stallazione di a recinzione di prato in plastica PVC

PVC si riferisce à polyvinyl chloride, è l'abbreviazione inglese hè PVC (Polyvinyl chloride).Hè un monomeru di cloru di vinile (VCM) in perossidi, composti azoichi è altri iniziatori;o sottu à l'azzione di a luce è u calore, hè polimerizatu da i radicali liberi.Polimeri formati da a polimerizazione di u meccanismo di reazzione.L'omopolimeru di cloruru di vinile è u copolimeru di cloruru di vinile sò chjamati cullettivamente resina di cloruru di vinile.U PVC hè largamente utilizatu in a produzzione muderna è a vita.

U nome cumpletu diRecinzione di PVC is Recinzione d'acciaio in plastica PVC;u mutivu per quessa hè chjamatu "acciaio plasticu" hè chì l'unicu svantaghju di plastica hè a so povira rigidità.Per quessa, quandu assemblea a struttura, secondu i bisogni di carica di u ventu, i parti strutturali di plastica sò allineati cù bars d'acciaio cum'è u forru per cumpensà i so difetti, per quessa sò chjamati fence plastic steel.

Vantaggiu:

1. Ùn ci hè bisognu di pittura è mantene, vechji è novi ùn sò micca vechji, a fatigue è i prublemi di mantenimentu sò eliminati, è u livellu generale hè bassu.

2. A pruduzzione è a stallazione sò simplici è viloci.L'usu di connettori di frizione patentati o accessori di cunnessione patentati per a stallazione migliurà assai l'efficienza di l'installazione.

3. Ci hè una varietà di variità è specificazioni, pudete sceglie una varietà di stili, stili europei è americani è modi attuali, chì mostra a bellezza nobile è muderna.

4. Hè sicuru è amichevule à l'ambiente, innocu à e persone (allevamentu), ancu s'è vo scontru accidentalmente ostaculi, ùn dannu micca persone cum'è ostaculi d'acciaio o di ferru.

5. A cavità interna di a fence hè rinfurzata cù l'acciaio galvanizatu o l'alia d'aluminiu, chì hà abbastanza forza è resistenza à l'impattu, perchè a fence PVC hà a forza di l'azzaru è a bellezza di u PVC.

6. Utilizendu una formula speciale è un assorbitore ultraviolettu speciale, ùn sguasserà micca, giallu, sbuccia, crack, spuma, è moth.A vita di serviziu pò ghjunghje à più di 30 anni.

Hè largamente utilizatu in i prughjetti di decoru è di bellezza è di prutezzione di salvezza di strade urbane, immubiliare, zoni di sviluppu, quartieri residenziali, giardini è diverse imprese è istituzioni.

A recinzione di u bancu di isolamentu in PVC hà una superficia liscia, toccu delicatu, culore luminoso, alta forza è bona tenacità.Puderà pruvà l'anti-aging finu à 50 anni.Adupratu à -50 ° C à 70 ° C, ùn si sbiadisce, ùn si fessà micca o diventa fragile.Utiliza PVC d'alta qualità cum'è l'aspettu è a pipa d'acciaio cum'è u rivestimentu, chì combina un aspettu elegante è luminoso cù una qualità interna dura.

A resistenza à u clima, l'apparenza bella, u mantenimentu faciule, l'installazione simplice è i benefici ecunomichi sò u cuntenutu principale di a bellezza di a nova campagna di a cità.Oghje, quandu avemu favuritu u verde, a prutezzione di l'ambiente è a vita sana, i recinzioni di PVC anu forme uniche è diverse, assemblea flexible è simplice, è culori brillanti è attraenti.

Per quessa, hè largamente utilizatu in u greening, a prutezzione di l'ambiente è i prughjetti di decoru di bellezza di strade urbane, fiumi, parchi, piazze, scole, municipalità, cumunità, etc., è hè diventatu un bellu paisaghju in a custruzzione di e cità civilizzate.

U nome cumpletu di a fence di u paisaghju di PVC hèRecinzione d'acciaio in plastica PVC.Hè chjamatu "acciaio plasticu".A causa di a mancanza di plastica, a so rigidità hè povira.Per quessa, quandu assemblea a struttura, a struttura plastica deve esse rinfurzata cù un rivestimentu d'acciaio secondu e esigenze di carica di u ventu per cumpensà i difetti di sta struttura.Hè chjamatu fence plastic steel.

Vantaghji di a recinzione di prato in plastica PVC:

1. Ùn ci hè bisognu di pittura è mantene, i novi è i vechji ùn sò micca vechji, i prublemi di fatigue è di mantenimentu sò evitati, è u costu tutale hè bassu.

2. Easy è prestu à fà è stallà.Utilizà una cunnessione di wiper patentata o un accessori di cunnessione patentatu per a stallazione, chì migliurà assai l'efficienza di l'installazione.

3. Ci hè una varietà di variità è specificazioni, una varietà di stili per voi di sceglie, stili europei è americani, ma ancu a moda populari attuale, chì mostra a bellezza nobile è muderna.

4. Hè sicuru, amichevule à l'ambiente è innocu à e persone (animali).Ancu s'ellu toccu accidentalmente a fence, ùn ferà micca a ghjente cum'è una fence d'acciaio o di ferru.

5. A cavità interna di a fence pò esse rinfurzata cù l'acciaio galvanizatu o l'alia d'aluminiu, chì hà una forte forza è resistenza à l'impattu, perchè a fence PVC hà a forza di l'azzaru è a bellezza di u PVC.

6. Utilizendu una formula speciale è un assorbitore ultraviolet speciale, ùn sguasserà micca, giallu, peel off, crack, spuma è mothproof.

Passi di stallazione di recinzione di paisaghju in PVC:

1. A fence di u paisaghju di PVC hè fatta di materiali rinfurzati, cusì u forru di l'acciaio di a colonna hè necessariu durante a stallazione.In questu prucessu, e dimensioni di u disignu di u spaziu trà i rivestimenti d'acciaio deve esse unificate è deve esse coherente per assicurà i prudutti semifiniti è e parti prefabbricate.L'assemblea pò esse cunnessa cun successu.

2. In seguitu, installate fence horizontale è verticale.Dopu a stallazione è culligamentu di u forru di azzaru secondu a taglia equidistanti, u cuscinettu serà stallatu, soprattuttu l'accessori di rinforzu.I raccordi di rinfurzamentu deve esse stallati in u locu, altrimente a fence ùn puderà micca sustene u ventu.Puderà spulsà l'acqua di piovana è deve esse fissatu nantu à u situ di custruzzione.A cunnessione trà u forru di fence è u postu drittu deve esse fissatu.

3. Prima di installà a fence di u paisaghju di PVC, a fundazione deve esse stabilizzata, perchè a fence deve esse fissata sottu u cimentu o a terra, perchè a fundazione deve esse stabile quandu stallate a fence.In generale, i bulloni di espansione meccanica ponu esse utilizati.U metudu di fissazione cù bulloni chimichi hè principarmenti di riparà a piastra di fondu di u forru d'acciaio di a colonna.A fissazione hè di fà linee dritte distribuite uniformemente in u centru di a fundazione più bassa.

4. Aghjustate l'urigine è tira tutta a seccione in una distanza di linea recta.I limiti superiori è inferiori anu bisognu di duie linee parallele per assicurà chì l'estremità superiore è inferiore di a fence sò dritti dopu a stallazione.


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021