News

I tanki di almacenamentu di l'oliu pisanti splodevanu è pigghiaru u focu, è e cumpagnie vicine fermanu a produzzione

À 15:10 u 31 di maghju di u 2021, ci hè statu un focu in l'area di u tank di Peak Rui Petrochemical Co., Ltd. in a Zona di Gestione Nandagang di a cità di Cangzhou.U Cumitatu di Gestione di u Parcu Industriale di Nandagang hà lanciatu immediatamente un pianu d'urganizazione per urganizà a sicurità publica, a prutezzione di u focu, a surviglianza di a sicurità è altri dipartimenti funzionali pertinenti Dopu avè precipitatu à a scena per a dispusizione, u dipartimentu di pulizie di u trafficu hà bluccatu rapidamente e strade circundante.

Dopu à l'ispezione in situ, u cisterna di almacenamentu di l'oliu di a cumpagnia era in focu è ùn ci hè statu causatu vittime.U dipartimentu di u focu urganizeghja l'estinzione di u focu è u rinfrescante in u situ.A causa di l'accidentu hè sottu investigazione è verificazione.

A matina di u 1 di ghjugnu, u Cumitatu di Gestione di u Parcu Industriale di Nandagang hà avvisatu chì l'impresa in un chilometru di u puntu di focu avia cessatu a produzzione, tuttu u persunale era statu evacuatu, è u persunale pertinente di l'impresa implicata era stata cuntrullata.U dipartimentu di pulizie di u trafficu cuntrolla e strade circundanti, è l'eliminazione hè fatta in modu ordinatu.A causa di l'accidentu hè sottu investigazione.

Hè capitu chì u Parcu Industriale Nandagang si trova in u nordeste di a cità di Cangzhou, a pruvincia di Hebei, nantu à a riva occidentale di a Baia di Bohai, chì copre una superficie di 296 chilometri quadrati.Hè a principale zona di produzzione di Dagang Oilfield è hà abbundanti risorse di petroliu è di gas naturale.Ci sò Dagang Petrochemical, Xinwang Petrochemical, Xinquan Petrochemical, Kaiyi Petrochemical, Xingshun Plastics, Yiqing Environmental Protection è altre imprese chjave in a zona.

Peak Rui Petrochemical, a cumpagnia implicata, si trova in u parcu petrochemical in a terza divisione di Nandagang Management Zone.Appartene à u petroliu, u carbone è l'altri industrii di trasfurmazioni di carburanti.Attualmente, a cumpagnia hè custretta à suspende a produzzione in un chilometru, o pò avè un certu impattu in l'industrii cunnessi.

I futuri anu rimbalzatu, u PVC è u stirene anu aumentatu più di 3%

Aieri, u mercatu di futuri hà rimbursatu bruscamente, u settore neru in generale s'arrizzò, è u settore chimicu hà ancu risuscitatu gratificante.

Da a fine, a serie negra cuntinuava à guidà i guadagni.I cuntratti principali di u minerale di ferru s'arrizzò di 7,29%, i cuntratti principali di PVC è styrene s'arrizzò più di 3%, a fibra di staple, PTA, è l'etilene glycol tutti s'arrizzò di più di 2%, è u plasticu è u PP anu più di 1%.

L'estirene è u PVC sò cresciuti di più di 3%, è a tendenza à debilitatu resta invariata

In quantu à l'estirene, i stabilimenti di raffinamentu è chimichi di Tangshan Risun è Qingdao seranu chjusi per 5-6 ghjorni per u mantenimentu à pocu tempu.Tuttavia, a pianta di stirene 120.000 tunnillati / annu di Sinochem Hongrun hè prevista per esse messa in opera à principiu di ghjugnu, è l'offerta generale aumenterà in ghjugnu.A tendenza resta invariata.

U costu di l'oliu crudu hà fluttuatu à un altu livellu, è u prezzu di u benzene puru hè cascatu.U dispusitivu di rivisione di benzene puru hà riavviatu è u supply rebounded, ma u livellu bassu d'inventariu cuntinueghja, è a mancanza di offerta è dumanda ferma.Hè previstu chì u prezzu di u benzene puru serà relativamente forte è fermanu altu è fluttu, chì sustene u prezzu di l'estirene.

In u ghjugnu, a pruduzzione è l'impurtazioni di stirene sò previste per aumentà, mentre chì l'ABS downstream entra in a dumanda di staghjoni off-season, a dumanda di terminal EPS si debilita, l'offerta è a dumanda sò sciolte, è l'estirene hè previstu di fluttuà è debbuli.

In quantu à u PVC, affettatu da u macrocontrollu di u guvernu, u prezzu di u PVC hè cascatu vicinu à a linea di costu qualchì tempu fà, è u sensu macro di u mercatu era debbule.Inoltre, u PVC è u PE anu una certa relazione di sustituzione in u latu di a dumanda di pipe.A causa di l'espansione sustanziale di a capacità di produzzione è a ripresa di a capacità di produzzione d'oltremare, u prezzu di PE hè cascatu, chì hè negativu per a dumanda di PVC.

In u futuru, i fabricatori di PVC entranu in a stagione di mantenimentu unu dopu l'altru.A carica di start-up prevista scenderà bruscamente.Inoltre, e fabbriche di produttu in downstream tendenu à ricuperà e merchenzie in una quantità approprita nantu à i dips.L'entusiasmu di compra ùn hè micca altu.U cummerciu propiu spot hè ligeramente lento, è hè previstu chì continuà à esse volatile in un futuru vicinu.

E catene di poliester sò generalmente in crescita, è a prospettiva di u mercatu hè sempre difficiule di determinà

In termini di PTA, grazia à a riduzzione cuntinuata di l'offerta in u cuntrattu di ghjugnu di i principali pruduttori, è u fallimentu inesperu di Yisheng Ningbo 4# à a fine di u mese, u fornimentu di circulazione PTA cuntinuò à esse strettu, è a basa di sustegnu. ferma forte, è u mercatu puderia cumpensà l'aumentu.

Tuttavia, u mantenimentu centralizatu di u poliester hà cuminciatu à a mità di maghju, è a carica di start-up downstream hè debilitatu.A sovrapposizione di i ricevuti di u magazzinu attuale sò sempre alti, tutti chì anu un certu gradu di restrizzione nantu à PTA.In ogni casu, per via di l'inventariu è di u prufittu, hè previstu chì a carica iniziale di poliester serà ridutta in u ghjugnu.

I fundamenti di MEG è i tendenzi futuri sò ancu relativamente chjaru: u più grande fattore bullish attuale hè un inventariu bassu.Tuttavia, in u ghjugnu è fora, Zhejiang Petrochemical, Satellite Petrochemical, Sanning è altre nova capacità di pruduzzione MEG di vicinu à 3 miliuna di tunnillati sarà messu in pruduzzione unu dopu à l 'altru, è l 'aumentu sustanziali di pruvista in u futuru hè relativamente certa.Di sicuru, ci sò ancu qualchi variàbili in a pruduzzione pianificata è a produzzione attuale di u pruduttu cumminatu.Per esempiu, u dispusitivu MEG di Satellite Petrochemical ùn hè statu messu in pruduzzione cum'è previstu.In ogni casu, una volta chì l'inventariu cuntinueghja à accumulà, serà più difficiuli per i prezzi per risaltà di novu.

In u cuntestu di a tendenza generale di l'oversupply in l'industria, a variazione di u profitu hè limitata.Per u PTA è u MEG, chì anu digià avutu una supercapacità relativamente seria, u costu hà un impattu maiò in i prezzi.

A diferenza significativa da PTA è MEG hè chì a fibra di fioru ùn avarà micca un gran numaru di capacità di pruduzzione nova messa in produzzione prima di u quartu trimestre di questu annu, vale à dì, ùn ci hè micca pressione per aumentà l'offerta, cusì u prublema di a fibra di staple hà. hè sempre stata dumanda.Malgradu a dumanda rigida, da marzu à a fini di maghju, u downstream basicamente ùn hà micca sperimentatu un rifornimentu centralizatu decentu.

A pruduzzione è a vendita di fibre di poliester sò state lenta da aprile, a maiò parte di a produzzione è a vendita di u tempu sò sottu à 100%.A rifornimentu cuntinuu à grande scala richiede ancu a migliione di l'ordine di tessili è vestiti downstream.L'attuale focus di u mercatu hè nantu à se l'epidemie mundiale di l'offerta di tessili è di a dumanda sò in flussu è flussu, se pò purtà ordini di riesportazione per l'industria tessili domestica.

L'OPEC + cunfirma l'aumentu di a produzzione, u Brent supera i 70 $

Ieri dopu meziornu, i prezzi internaziunali di u petroliu cuntinuavanu à cresce.I futuri di u petroliu crudu Brent anu aumentatu più di 2% è si sò sopra à a marca di $ 70;U petroliu crudu WTI hà ancu scontru $ 68, a prima volta da ottobre 2018.

Grazie à a ricuperazione ecunomica cuntinuata, a prospettiva di a dumanda di carburante in i Stati Uniti, in Cina è in parte di l'Europa hà migliuratu.E cità maiò in i Stati Uniti anu successivamente allentatu e misure di bloccu, chì hà prumuvutu una prospettiva megliu per a dumanda di carburante di i Stati Uniti.A cità di New York riduverà cumplettamente e restrizioni à l'attività cummerciale u 1 di lugliu, è Chicago rilasserà e restrizioni à a maiò parte di l'industria.

U direttore di l'Energia di Tradizione, Gary Cunningham, hà dettu: "Parechji stati in i Stati Uniti rilassanu e restrizioni per facilità i viaghji d'estate, è dunque a dumanda di petroliu riprenderà bruscamente.

Inoltre, parechji paesi europei anu rilassatu gradualmente u so bloccu.Dapoi maghju, Germania, Francia, Italia, Ungheria, Serbia, Rumania è parechji altri paesi europei anu intensificatu i so sforzi per sbloccalli.Frà elli, u Ministeru di a Salute spagnolu hà dettu u luni chì puderia annullà e misure obbligatorie per portà maschere in i lochi esterni da a mità à a fine di ghjugnu.

L'OPEC + hà tenutu una riunione sta notte.I rapprisentanti di l'OPEC anu dettu chì dopu à l'aumentu di a pruduzzione in maghju è ghjugnu, u Cumitatu di Supervisione Ministeriale Congiunta (JMMC) di l'OPEC + hà cunsigliatu di mantene u pianu di crescita di a produzzione di crudo di lugliu.Sicondu u pianu, l'OPEC + aumenterà a produzzione da 350 000 barili per ghjornu è 441 000 barili per ghjornu in ghjugnu è lugliu, rispettivamente.

Inoltre, l'Arabia Saudita hà da cuntinuà à elevà u so pianu di riduzzione voluntaria di produzzione di 1 milione di barili per ghjornu annunziatu prima di questu annu.

I prezzi internaziunali di u petroliu anu aumentatu è falatu u marti.À a fine, u cuntrattu di futures di u petroliu crudu NEMEX WTI di lugliu chjusu à US $ 67,72 / barile, un aumentu di 2,11%;l'Aostu ICE Brent u cuntrattu di u futuru di petroliu crudu chjusu à 70,25 $ US / barile, un incrementu di 2,23%.

Fighjemu un ochju à l'analisi d'oghje di a tendenza di u mercatu di 12 tipi di mercatu di materie prime plastiche.

Unu: Mercatu generale di plastica

1.PP: Finitura stretta

U mercatu spot PP hà aghjustatu in un intervallu ristrettu, è u intervallu di fluttuazione era intornu à 50-100 yuan/ton.

Fattori chì influenzanu

I futuri cuntinueghjanu à fluttuà, u mercatu spot ùn manca di guida, è a cuntradizione fundamentale trà l'offerta è a dumanda hè limitata, l'offerte di u mercatu ùn sò micca cambiate assai, i terminali downstream compranu nantu à a dumanda, i cummircianti seguitanu u mercatu in u locu, è l'offerte reali sò principalmente negoziate.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì u mercatu domesticu di polipropilene cuntinueghja a so tendenza di finitura oghje.Pigliendu a Cina di l'Est cum'è un esempiu, u prezzu di u filu di trafila hè prevista per esse 8550-8750 yuan / ton.

2.PE : L'ascesa è a caduta ùn sò micca listessi

U prezzu di u mercatu PE fluttua, a parte lineare di a regione di a Cina di u Nordu cresce è scende 50 yuan/ton, a parte alta pressione cresce è cade 50 yuan/ton, a parte di materiale di membrana di bassa pressione cresce è cade 50-100 yuan/ ton, è a parte iniezione cade 50 yuan/ton.A parte di disegnu hà aumentatu da 50 yuan / ton;a regione orientale di a Cina aumentò linearmente da 50 yuan/ton, a parte alta pressione hè cascata da 50-100 yuan/ton, a parte cava di bassa pressione hè cascata da 50 yuan/ton, è u materiale di a membrana, u disegnu è i pezzi di stampaggio d'iniezione sò cascati. da 50-100 yuan / Ton;a parte lineare di a regione di u Sud di a Cina s'arrizzò è falò 20-50 yuan/ton, a parte alta pressione cadeva 50-100 yuan/ton, a bassa pressione di u disegnu è a parte materiale di a membrana hè cascata di 50 yuan/ton, è u cavu è l'iniezione. molding rose è falò 50 yuan/ton.

Fattori chì influenzanu

I futuri lineari aperti più altu è operatu à un altu livellu.Tuttavia, ci hè statu un impulsu limitatu à a mentalità di l'attori di u mercatu.Petrochemical hà cuntinuatu a so tendenza discendente.L'azzioni di l'aziende offrivanu up and down, è u terminal hà ricivutu a merchenzie insistia nantu à a dumanda rigida.U prezzu fermu focu annantu à a negoziazione.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì u mercatu domesticu PE pò esse duminatu da i scossa debbuli oghje, è u prezzu di LLDPE hè previstu per esse 7850-8400 yuan / ton.

3.ABS: oscillazione stretta 

U mercatu ABS hà fluttuatu in un intervallu ristrettu.Finu a ora, certi materiali domestici sò stati offerti à RMB 17,750-18,600/ton.

Fattori chì influenzanu

Approfittendu di a tendenza crescente di u futuru di u petroliu crudu è di l'estirene, a mentalità di vendita si stabilizeghja ligeramente eri, alcune offerte di prezzu bassu sò state ritirate, è certi prezzi in u sudu di a Cina sò ligeramente aumentati.U mercatu di a Cina di l'Est fluttua in un intervallu ristrettu, l'atmosfera di l'inchiesta hè piatta, è e fabbriche chjuche è medii in a valle insistenu solu à rifornimentu.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì u mercatu ABS serà debule è strettu in un futuru vicinu.

4.PS: ligera regulazione

U prezzu di u mercatu PS hà aghjustatu ligeramente.

Fattori chì influenzanu

L'aumentu cuntinuu di i prezzi di i futuri di stirene di materia prima hà stimulatu l'atmosfera cummerciale di u mercatu;u picculu aumentu di i prezzi spot di stirene hà limitatu un impulsu à i prezzi PS.I titulari cuntinueghjanu à spedinu principarmenti, è i cumpratori downstream anu solu bisognu di seguità cù e cundizioni di u mercatu.

Previsione di Outlook

I futuri di stirene à cortu termine ponu cuntinuà à rimbursà per rinfurzà l'atmosfera di cummerciale di u mercatu, ma l'aumentu limitatu di i prezzi spot di stirene hè difficiule di rinfurzà significativamente i prezzi PS.Si sovrappone l'offerta di GPPS chì si stende gradualmente, i prezzi di GPPS ponu esse aghjustati in un intervallu ristrettu, HIPS hè faciule di caduta, ma difficiuli di aumentà.continueghja.

5.PVC: Ligeramente upward

I prezzi di u mercatu domesticu di PVC anu aumentatu ligeramente.

Fattori chì influenzanu

A cravatta negra hà guidatu l'aumentu generale di e commodities.I futuri di PVC anu aumentatu significativamente, e transazzioni spot si migliuravanu, è i prezzi di u mercatu in diverse regioni anu aumentatu gradualmente.U mercatu spot hè sempre strettu, ma l'expectativa per ghjugnu-lugliu sò debuli.A debule atmosfera macro hè migliurata.A tendenza generale di i commodities hè megliu.I participanti di u mercatu sò prudentemente ottimisti.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì i prezzi di u PVC d'oghje fluttuanu sempre assai.

6.EVA : Debule è debule

I prezzi EVA domestici sò debbuli è calati, è l'atmosfera di transazzione di u mercatu hè debule.

Fattori chì influenzanu

I prezzi di l'ex-fabbrica di Yanshan, Organic è Yangzi sò stati abbassati, mentre chì u restu di e cumpagnie eranu stabili.I cummircianti sò attivamente riducendu i prezzi è l'inventariu, a dumanda di u terminal hè fora di staghjoni, l'entusiasmu di compra ùn hè micca altu, è e transazzione generale di u mercatu sò lenti.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì u mercatu EVA di cortu termine pò cuntinuà a so tendenza di finitura debule, è u materiale di scuma di cuntenutu VA18 pò esse 19,000-21200 yuan / ton.

Dui: mercatu di plastica ingegneria

1.PA6: U centru di gravità scende  

L'enfasi di a negoziazione di u mercatu di slicing hè cambiatu in un intervallu ristrettu, è i clienti in a valle di rifornimentu di merchenzie nantu à a dumanda.

Fattori chì influenzanu

U prezzu di u mercatu di benzene puro fluctuò, è u costu di caprolactam era debbuli supportatu.U sintimu d'aspittà è vede in u mercatu si riscalda, a pianta di polimerizazione downstream replenishes l'ordine, è a pianta di caprolactam negozia attivamente a spedizione.U mercatu di lìquidu di caprolactam in Cina di l'Est intende vende à un prezzu debule è stabile.

Previsione di Outlook

U centru di transazzione di u mercatu PA6 à cortu termine hè previstu di fluttuà à un livellu bassu.

2.PA66: tendenza stabile

A tendenza di u mercatu domesticu PA66 hè stata stabile, è u prezzu ùn hà micca cambiatu significativamente.L'offerta di l'azzioni in u mercatu hè stabile, a quotazione hè mantinuta à un altu livellu, l'ordine attuale hè negoziatu pocu, è u rifornimentu downstream hè nantu à dumanda.

Fattori chì influenzanu

U mercatu di l'acidu adipicu di l'Est di a Cina era debule è risoltu.À u principiu di u mese, a mentalità di u mercatu era vacante, è l'entusiasmu downstream per entra in u mercatu era mediu.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì u mercatu PA66 di corta durazione serà flat.

3.PC: Offerta cascata

A mentalità debule di u mercatu domesticu di PC resta, è l'offerte di u mercatu cuntinueghjanu à calà.

Fattori chì influenzanu

L'offerta di u mercatu hè cascata, è i cummircianti avianu dipositi di libri veri per a negoziazione.I terminali sò attualmente lenti in a compra è cuntinueghjanu attenti à l'aghjustamentu ulteriore di i prezzi di PC sottu a influenza di a diminuzione di BPA.

Previsione di Outlook

U mercatu domesticu di PC hè prudente, è u sentimentu cummerciale di i cummercianti hè sempre limitatu temporaneamente.Ancu s'è u mercatu di bisphenol A hè cunsulidatu temporaneamente, l'offerta di liquidità hè relativamente mancante, è u mercatu hè prudente nantu à più cambiamenti in a mentalità di compra.

4.PMMA: operazione di pulizia

U mercatu di particelle PMMA hè urganizatu è operatu.

Fattori chì influenzanu

I prezzi di a materia prima sò aumentati in un intervallu ristrettu, u supportu di i costi era limitatu, una certa fornitura di particelle PMMA hè stata stretta, i titulari offrenu prezzi stabili, l'operazioni di u mercatu cummerciale eranu flessibili, e fabbriche terminali solu bisognu di richieste, u cummerciu era magre, è u voluminu di cummerciale era limitatu.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì u mercatu domesticu di particelle PMMA à breve termine serà principalmente urganizatu.A particella domestica in u mercatu di a Cina di l'Est serà riferita à 16300-18000 yuan / ton, è u prezzu di particelle impurtate in u mercatu di a Cina orientale serà 16300-19000 yuan / ton.L'ordine attuale serà negoziatu, è più attenzione serà pagata à e materie prime è e transazzione in u periodu dopu.

5.POM : ristrettu

U mercatu domesticu di POM hè cascatu in un intervallu ristrettu, è a transazzione era media.

Fattori chì influenzanu

L'installazione di i fabricatori domestici operanu in modu stabile, ma a rivisione di u fabricatore hè appena finita, è l'approvvigionamentu resta strettu, è a maiò parte di i fabricatori sò fermi à offre prezzi stabili.U settore downstream hè intrutu in l'off-season, cù compra raziunale, inventarii suciali bassi, è soprattuttu acquisti necessarii.Ùn ci hè micca intenzione di accumulà azioni.U mercatu di cortu termine tende à esse debule, è hè diventatu più difficiule per u mercatu di firmà u voluminu.

Previsione di Outlook

Hè previstu chì u mercatu domesticu POM avarà un spaziu limitatu per a diminuzione in un futuru vicinu.

6.PET: Offerta aumentata

L'offerte di fabbrica di fiocchi di buttiglia di poliester anu aumentatu da 50-150, i prezzi di l'ordine reale sò 6350-6500, l'offerte di i cummircianti sò cresciute ligeramente da 50, è l'atmosfera di compra hè ligera.

Fattori chì influenzanu

U prezzu spot di a materia prima di poliester hà fluttuatu à l'altu.PTA hà chjusu da 85 à 4745 yuan/ton, MEG chjusu da 120 à 5160 yuan/ton, è u costu di polimerizazione era 5,785.58 yuan/ton.In u latu di u costu, l'offerta intraday di fiocchi di buttiglia di poliester hè aumentata.Impulsatu da l'atmosfera crescente di a fabbrica, l'enfasi di e discussioni intraday di u mercatu di fiocchi di buttiglia di poliester hè stata spostata à l'alza, ma a prestazione di l'offerta era debule.

Previsione di Outlook

In cunsiderà l'evidente forza motrice di l'aumentu di u petroliu crudu, hè stimatu chì i fiocchi di buttiglia di poliester entreranu in un canale crescente in u cortu termini.

Ci hè più di dece varietà di PP, ABS, PS, AS, PE, POE, PC, PA, POM, PMMA, etc., è più di un centu risorse vantaghji di i grandi pruduttori petrochimici cum'è LG Yongxing, Zhenjiang Chimei, Yangba. , PetroChina, Sinopec, etc.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2021