News

Recinzione di giardinu

Recinzione di giardinupò esse praticu è ornamentale, serve per cuntene fiori è piante o aghjunghjendu un elementu decoru à un spaziu di vita esterno.Cù e specificazioni ghjuste, certi fence ponu ancu prutegge i vegetali da l'animali famiti.

Sia chì avete letti elevati o un giardinu in terra, ci sò una quantità di suluzioni di scherma chì ponu aghjunghje stile à ogni giardinu.Leghjite per sapè di più nantu à cumu sceglie u megliu recinto di giardinu per a vostra casa.

Cosa da cunsiderà quandu sceglite u Best Fence Garden

Sicondu u mutivu di l'aghjunghje una fence di giardinu, ci sò assai cose da tene in mente, cumpresu u materiale, l'altitudine, u stilu è i requisiti di stallazione.

Scopu

Mentre chì certi recinzioni di giardinu sò scelti per esse puramente decorattivi, altri sò pensati per mantene i zitelli, l'animali è i critters pesky.Se un critteru hè u prublema, hè impurtante identificà quale tipu d'animali hà causatu danni à u giardinu per sceglie u tipu di fence per dissuadà.

Unipochi di i culpiti più cumuni sò squirrels, raccoons, skunks, deer, rabbits, gophers, and voles.Mentre ch'elli ponu tutti fà u caos in u so modu, i bisogni di l'esgrima varieranu secondu u tipu di criatura in quistione.In generale, una maglia alta o una scherma di filu, piuttostu cà una scherma ornamentale, hè megliu per mantene l'animali fora. 

Materiale

Fence di giardinu sò dispunibili in una varietà di materiali, secondu u so stile è a funzione:

I chjassi di legnu sò tipicamente fatti da secovia, cedru o pinu trattatu di pressione è ponu esse macchiati o pittati in una varietà di culori.

L'acciau è l'aluminiu pò s'assumiglia à u ferru forgiatu è ponu esse pittati, facendu boni scelte per u fencing ornamentali.

Vinyl and polyvinyl chloride (PVC) fence sò tramindui accessibili è faciuli di mantene.A causa di a so resistenza à u clima, sti tipi di fencing pò durà anni.In ocasu, i posti di PVC sò cavuti è sò rinfurzati cù altri materiali cum'è legnu o aluminiu.

Altezza

L'altezza di una fence di giardinu pò esse una scelta estetica o pratica.U bordu decorativu pò esse bassu quant'è 12 inch in altu, mentre chì una scherma più alta seria necessaria per mantene l'animali salvatichi.Fences per impediscenu i cervi di manghjà i vegetali deve esse almenu 8 metri d'altitudine per via di e so capacità di saltà, mentre chì i cunigli ponu generalmente esse alluntanati cù una fence di 2 piedi d'altitudine.

E recinzioni per dissuadà i misgi è i cani domestici duveranu esse almenu 3 piedi di altezza è idealmente deve esse ancorati cù posti forti in modu chì ùn sò micca facilmente sbattuti.

Stile

I recinzioni decorativi venenu in parechji stili diffirenti:

L'esgrima di picchetti, qualchì volta chjamata palisade di legnu, hà un aspettu tradiziunale è pò esse fattu di legnu, PVC o vinile.

Fence gotiche s'inspiranu da l'architettura gòtica ornata di u Medievu.Sò tipicamenti fatti di ferru forgiatu o d'aluminiu in polvere, destinatu à s'assumiglia à u ferru forgiatu.

Fence gotiche francese sò tipicamente fatti di legnu, cù picchetti in forma di spade o punte di freccia.

E fence rumane sò distinti da i so posti finiali.

Fence convex anu pannelli arcuati.

I recinzioni cuncavi sò pensati per affruntà in u mezu di ogni pannellu cum'è un arcu à l'inversu.

E fence di Stockade anu tavulini arrotondati chì sò puntati in cima.

Installazione

Ci sò diversi livelli di stallazione di recinzioni di giardinu:

A scherma temporale hè faciule d'installà è pò esse spustata se ne necessariu.Hè cuncepitu cù picchi affilati in u fondu chì basta à esse inseriti in terra, senza bisognu di scavà.

L'esgrima semipermanente utilizeghja ancu chjappi sharp, ma perchè sti fence sò più grande, qualchì scavà o martellamentu pò esse necessariu secondu a durezza di a terra.I pali ponu esse inghjustati in terra cù un strumentu di giardinaggiu cum'è un martellu o un mazzulu.Scavà i picculi buchi, invece, pò esse bisognu di equipà un trapanu cù una fresa di tulipanu.

L'esgrima permanente hè menu cumuna per i chjassi di u giardinu dicoru è l'edging.Esige posti per esse stallati in béton in terra per a stabilità massima.

Le nostre migliori scelte

Quandu hè u tempu di cumincià à cumprà per a scherma di giardinu, l'opzioni seguenti cunzidenu tutte e caratteristiche sopra, cumpresi u scopu, stile, altezza è esigenze di stallazione.Eccu una varietà di scelte per i migliori recinti di giardinu per adattà à a maiò parte di i bisogni è i budget.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021