News

Prevede u 2021: "Mappa Panoramica di l'Industria PVC Chine in 2021" (cù u statu di u mercatu, u paisaghju cumpetitivu è i tendenzi di sviluppu, etc.)

Titulu uriginale: Prevede u 2021: "Mappa Panoramica di l'Industria PVC Chine in 2021" (cù u statutu di u mercatu, u paisaghju cumpetitivu è i tendenzi di sviluppu, etc.) Fonte: Istitutu di Ricerca di l'Industria Prospective

Principali imprese listate in l'industria: Xinjiang Tianye (12.060, 0.50, 4.33%) (600075);Zhongtai Chemical (17.240, 0.13, 0.76%) (002092);Beiyuan Group (10.380, 0.25, 2.47%) (601568);Gruppu Junzheng (6.390, 0.15, 2.40%) (601216);Sanyou Chemical (15.450, -0.13, -0.83%) (600409).

I dati core di questu articulu: capacità di l'industria;pruduzzione industriale;dumanda di l'industria

Panoramica di l'industria

1. Definizione

Polyvinyl chloride, abbreviatu cum'è PVC (Polyvinyl chloride) in inglese, hè un polimeru furmatu da a polimerizazione di monomeru di cloru di vinile in perossidi, composti azo è altri iniziatori;o sottu à l'azzione di a luce è u calore secondu u mecanismu di reazzione di polimerizazione di radicali liberi.Attualmente, i metudi di classificazione generale di l'industria PVC di u mo paese includenu classificazione secondu u scopu di l'applicazione, classificazione secondu u metudu di polimerizazione è classificazione secondu u cuntenutu di plastificante.E categurie specifiche sò i seguenti:

2. Analisi di a catena industriale : A catena industriale hè longa è implica parechje industrii

Sicondu diversi metudi di fabricazione, e materie prime in l'upstream di a catena di l'industria di PVC sò ancu diverse.E materie prime upstream di u metudu di l'etilene sò principarmenti oliu crudo, è e materie prime di u metudu di carburu di calciu sò principalmente sali è carbone;u mediu di a catena di l'industria di PVC sò imprese di preparazione di PVC;i principali campi di applicazione downstream sò Profili, tubi, filmi, prudutti di carta, materiali di cable è pelle artificiale, etc.

Da a perspettiva di a mappa di l'industria di PVC, e cumpagnie di pruduzzione petrochimica upstream di PVC includenu PetroChina è Sinopec;E cumpagnie di minera di carbone rapprisentanu include Yanzhou Coal (32.440, -0.86, -2.58%) è Shaanxi Coal (15.730, 0.03, 0.19%), Liaoning Energy (4.880, 0.44, 9.91%) è Pingding Coal (11.210, - - 0.19%). 3,69%);E cumpagnie di produzzione di PVC midstream includenu Xinjiang Tianye, Zhongtai Chemical, Junzheng Group, Beiyuan Group, etc.;Cumpagnia di dumanda downstream includenu industrie di fabricazione di tubi è raccordi cum'è Guofeng Plastic (7.390, 0.23, 3.21%), Tianan New Materials (8.830, 0.42, 4.99%) è Beijing New Group.

Prucessu di sviluppu di l'industria: L'industria hè in u stadiu di l'aghjurnamentu di capacità

U sviluppu di l'industria PVC di u mo paese pò esse divisu in quattru tappe.Da u 1953 à u 1957, u PVC era in u stadiu di ricerca spirimintali, è a tecnulugia di preparazione era in sviluppu;da 1958 à 1980, a tecnulugia di preparazione di PVC di u mo paese hà maturatu gradualmente è l'industria hà cuminciatu à sviluppà;da u 1980 à u 2000, a tecnulugia di preparazione di PVC di u mo paese puderia ghjunghje à a pruduzzioni di massa.Accelerate u sviluppu;dapoi u 2000, PVC di u mo paese hè in a tappa di l'aghjurnamentu di capacità, cù una capacità di 10 milioni di tunnellate.

Fondu di pulitica industriale: pulitiche prumove u sviluppu verde di l'industria

Nta l'ultimi anni, cum'è a cuscenza di a prutezzione di l'ambiente hà arradicatu in u core di u populu, cum'è una industria altamente contaminante, u guvernu hà intruduttu in modu continuu pulitiche per regulà u so sviluppu.E pulitiche specifiche introdutte includenu restrizzioni di additivi è catalizzatori in u prucessu di produzzione di PVC, standardizà u prucessu di produzzione, è cunducendu inspezioni speciali nantu à l'imprese altamente contaminanti per prumove u sviluppu verde è bassu di carbonu di l'industria.

Statu di sviluppu di l'industria:

——Caratteristiche di sviluppu di l'industria PVC: forte effettu integrazione industria

At prisente, u sviluppu di l 'industria PVC di u mo paese hè carattarizatu da altu cuncintrazzioni regiunale di capacità di pruduzzione, bassu cuncintrazzioni di mprisi, mètudu carbure di calcium comu lu prucessu principale, è forti effetti integrazione industriale.

——Produzzione di l'industria di PVC: a pruduzzioni di PVC cuntinueghja à cresce

In quantu à a pruduzzione, a scala di output di resina di cloru di polivinile (PVC) di a China hà mantinutu una tendenza ascendente stabile da 2015 à 2020. Sicondu e dati da China Chlor-Alkali Network, a produzzione di PVC di China in 2020 serà 22,81 milioni di tunnellate, un aumentu di 13,4. % annu à annu

——U cunsumu apparente di l'industria PVC: u cunsumu apparente hè sopra à 20 milioni di tunnellate

Da u 2016 à u 2020, u cunsumu apparente di PVC in Cina hà dimustratu una tendenza generale di crescita.In u 2020, u cunsumu apparente di PVC di a Cina serà di 20,64 milioni di tunnellate, un aumentu annu di 5,2%.

——Analisi di u livellu di u prezzu di u PVC: u livellu di u prezzu cuntinueghja à cresce

Da u 2012 à u 2020, i prezzi di PVC in Cina sò in crescita dopu a caduta.Sicondu i dati monitorati da l'agenzia cummerciale, u prezzu mediu PVC domesticu mainstream à l'iniziu di u 2020 hè 6,900 yuan / ton, è u prezzu mediu domesticu mainstream PVC à a fine di l'annu hè 7,320 yuan / ton.Basatu annantu à stu calculu, in 2020, u prezzu mediu annu di l'unità di PVC in Cina serà 7110 yuan/ton, un incrementu annu di 6,4%.

(Nota: U prezzu mediu annuale hè calculatu basatu annantu à u prezzu mediu ghjornu)

(Nota: U prezzu mediu annuale hè calculatu basatu annantu à u prezzu mediu ghjornu)

-- Analisi di a dimensione di u mercatu di l'industria di PVC: u tassu di crescita di l'industria supererà u 20% in 2020

Sicondu a scala di u mercatu di PVC di a China = u cunsumu di PVC * u prezzu di unità (prezzu annu mediu), a scala di u mercatu di PVC di a China hà da cuntinuà à cresce da 2015 à 2020. In 2020, u prezzu mediu annu di l'unità di PVC in Cina hè 7110 yuan / ton .Basatu annantu à questu, a dimensione di u mercatu stimata hè di 164,5 miliardi di yuan, un incrementu annu di 21,7%.

U panorama competitivu di l'industria

1. U mudellu di cumpetizione regiunale: a capacità di produzzione hè duminata da u Norduveste di a Cina

Sicondu i dati publicati da l'Associazione China Chlor-Alkali, in u 2020, Northwest u mo paese hà a più alta capacità di pruduzzione di PVC, righjunghjendu 13,76 milioni di tunnellate;A Cina di u Nordu hà una capacità di pruduzzione di 6,7 milioni di tunnellate;è a Cina orientale hà una capacità di pruduzzione di 2,53 milioni di tunnellate.Da a perspettiva di a distribuzione di e cumpagnie di produzzione di PVC, a Pruvincia di Xinjiang di u mo paese hè un locu di riunione per i principali cumpagnie di PVC.L'imprese rapprisentanti includenu Xinjiang Tianye, Zhongtai Chemical, etc.;A Pruvincia di Shandong hè ancu una pruvincia cù più imprese PVC in u mo paese, è a cumpagnia rapprisentativa hè Xinfa Group., Baia di Qingdao, Shandong Yangmei Hengtong Chemical, Sinopec Qilu Branch, Dezhou Shihua, etc.. L'imprese PVC di u mo paese sò soprattuttu situati in u Nordu di a Cina è u Nordu di a Cina, vicinu à l'area minera di materia prima, chì conduce à u risparmiu di costu.

2. U mudellu di cumpetizione di l'impresa: a capacità di produzzione di l'imprese principali hè più di 1 milione di tunnellate

Sicondu a capacità di pruduzzione, u mudellu di cumpetizione di e cumpagnie di PVC di u mo paese hè divisu.U primu livellu hè l'imprese cù una capacità di produzzione di più di 1 milione di tunnellate.L'imprese rapprisentanti includenu i capi di capacità di produzzione naziunale cum'è Zhongtai Chemical, Xinjiang Tianye è Beiyuan Chemical;u second tier hè a capacità di pruduzzione di 50 -1 million tunnillati di cumpagnii, cumpagnii rapprisentanti sò Tianjin Dagu, Sanyou Chemical, Junzheng Energy è altri cumpagnii righjunali principali;u terzu echelon hè cumpagnie cù una capacità di pruduzzione di menu di 500 000 tunnellati, cumpagnii rapprisentanti include Elion Chemical è Anhui Asustek, etc. Strange imprese di pruduzzioni di PVC chjuchi è mediu-sized.

Perspettivi di sviluppu di l'industria è previsioni di tendenza

1. U PVC mudificatu hè diventatu una tendenza di sviluppu: u PVC mudificatu pò diventà prudutti principali in u futuru

Perchè a resina di PVC hà una scarsa capacità di trasfurmazioni, cum'è una viscosità di fusione alta.Poveru fluidità, stabilità termale bassu, faciuli à pruvucà a descomposizione, etc. I prudutti di PVC anu una resistenza à l'anziane povera, faciule da diventà brittle, dura, cracked, pover toughness, povera resistenza à u friddu, etc., cusì u PVC in generale hè necessariu.Per cumpensà i difetti di sopra.I prudutti di PVC modificati sò largamente usati è ponu diventà prudutti mainstream per u sviluppu futuru.I so tipi è usi sò i seguenti:

2. L'espansione d'investimentu per risponde à a dumanda di u mercatu: l'espansione d'investimentu hè diventata una tendenza di sviluppu di l'industria

Sicondu statistiche di Baichuan Yingfu, u mo paese hè previstu di aghjunghje 2,3 milioni di tunnellate di capacità di produzzione di PVC in 2021. À mezu à elli, Tianjin Dagu hà 80 tunnellate di capacità di rimpiazzamentu, è Shandong Xinfa è Julong Chemical tramindui prughjettanu di aghjunghje 400 000 tunnellate di capacità nova. .Siccomu a gamma di applicazioni di PVC diventa più larga, hè prevista chì i pruduttori di PVC investiranu in espansione per risponde à a dumanda di u mercatu.

I dati di sopra venenu da u "Rapportu d'Analisi di Previsione di Pruduzzione è di Vendita di l'Industria di PVC in Cina" da u Qianzhan Industry Research Institute.À u listessu tempu, l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Qianzhan furnisce ancu big data industriale, ricerca industriale, cunsultazione di a catena industriale, carte industriali, pianificazione industriale, pianificazione di parchi è prumuzione d'investimentu industriale.Soluzioni cum'è l'attrazione d'investimentu, studiu di fattibilità di raccolta di fondi IPO, è scrittura di prospectus.


Tempu di post: 09-09-2021