News

Custruisce mura megliu

I prughjetti di migliuramentu di a casa anu aumentatu durante l'ultimu annu per via di a pandemia.

Un altru risultatu direttu di a pandemia hè u prezzu di u legnu è u metallu aumentatu.

Cum'è u clima torna più piacevule, i Novi Messicani vanu fora è creanu un oasi nantu à a so prupietà.

Una manera di spruce hè attraversu l'esgrima.

Ci sò tutti i tipi di scherma - ornamentali, legnu, coyote è latilla, ligame di catena, PVC / vinile è pipa - è ognunu vene cun un costu diversu.Ogni fence offre ancu un altru livellu di privacy - una fence di coyote furnisce più privacy cumparatu cù un ligame di catena, chì hè menu caru ma ùn hà micca privacy.

"U megliu chì pudete fà hè di fà tutte e ricerche chì pudete nantu à u tipu di scherma chì vulete," "Ottene una nova recinzione hè cum'è cumprà una vittura, ma questu probabilmente durà più.A vostra megliu scumessa serà una scherma di ferru cù legnu ".

Fence face sia pruprietà residenziale sia cummerciale intornu à a cità.

Frenes dice chì a cumpagnia usa una buttrega di fabricazione lucale per fà l'aspettu più pulitu per u so travagliu di ferru è metalli.

"Queste opzioni sò investimenti à longu andà",

Senza mantenimentu

A scherma di ferru forgiatu hè statu u standard per a durabilità à longu andà.Ancu s'ellu cù e tecniche di fabricazione di l'oghje, hà apertu e porte à a scherma d'aluminiu, chì hè una alternativa senza mantenimentu.

"L'aluminiu hè un materiale ligeru, forte è di longa durata chì pò esse solu a scelta bona cum'è cunsiderà l'opzioni di scherma è porta", dice Chavez.

A scherma d'aluminiu è e porte venenu in una varietà di stili è disinni, chì varieghja da u vechju mondu à tradiziunale è cuntempuraneu.

"Leggeru ma sorprendentemente forte, l'aluminiu hè cunsideratu sicuru cum'è u ferru forgiatu per l'applicazioni residenziale è cummerciale.In più, hè di solitu menu caru è hè menu costu per installà ", dice Chavez."È quandu si tratta di durabilità, a scherma d'aluminiu è i cancelli sò resistenti à a ruggine è ùn necessitanu micca mantenimentu minimu.Parechji pruduttori di schermi è cancelli d'aluminiu furniscenu una guaranzia per a vita, chì sottolineanu u valore à longu andà di sceglie l'aluminiu nantu à u ferru forgiatu.

Sti dui ozzione vene cun un prezzu più altu, Frenes aghjusta una fence di legnu hè un pocu menu caru.

"Ci hè una scherma horizontale è hè una recinzione di legnu più alta è pò esse attaccata à i muri di brique", "Hè un aspettu veramente mudernu".

Dopu ci hè u picket fence à l'orecchie di cane in pannelli di 8 piedi, chì hè una scherma verticale.

"Una cosa da nutà hè chì u costu di u materiale hà culpitu l'industria assai dura"."Ci hè statu un aumentu di u legnu, u ferru è l'azzaru per a catena".

Rivendite u valore

Piglià una decisione nantu à una fence ùn hè micca faciule è farà a diferenza se cuntemplate vende una casa.

L'esgrima ùn hè micca qualcosa tipicamente truvatu in un rapportu "costu versus valore" o datu troppu pensatu nantu à una valutazione.Tuttavia, u sognu di i prupietari di casa bianca di picket fence hè a cima di a mente per parechji cumpratori.

"Ci hè parechje ragiuni chì un cumpratore pò valurizà una recinzione, da a tranquillità per e famiglie cù i zitelli è animali domestici, à a privacy di i vicini, è ancu l'espressione artistica.E recinzioni riducenu ancu u rumore è agiscenu cum'è linee di cunfini ", dice Le."Aghju osservatu à traversu i mo anni di esse un Realtor chì i pruprietarii di l'animali di l'animali dumandanu i recinzioni più spessu cà i cumpratori chì anu famiglie.Questu hè soprattuttu veru per e case situate vicinu à e strade trafficate.Un cortile è una recinzione per l'animali anu influenzatu u 33% di e decisioni di compra di casa di millennials.Millennials sò avà u più grande segmentu di compra di casa ".

per un chjusu di privacy simplice, i pruprietarii di casa anu da andà cun fence di lignu per un bellu aspettu è prezzu moderatu.

"Per u pruprietariu di casa senza mani, u vinile hè una grande scelta di mantenimentu bassu.Queste recinzioni ùn anu micca bisognu di trattamentu è ponu durà finu à 30 anni ", dice."Per un aspettu tradiziunale di u Novu Messicu, una recinzione di coyote hè una scelta fantastica, anche se caru.Originatu da u Sud-Ovest nantu à i ranchi, hè diventatu una firma rustica di l'architettura di u Sud-Ovest è di u paisaghju di alta qualità.Diversi legnu pò ièssiri usatu pi fari i logs, o latillas, comu cedru, spruce è aspen.U legnu hè impannillatu (cù ligami d'acciaio) è hè abbastanza altu per impedisce à i coyotes di saltà.

Una grande recinzione aghjusta à l'appellu di curb è dà un sensu di sicurità è privacy.

"Aiuta à vende una casa più veloce!Tuttavia, fà tuttu per aghjunghje una recinzione prima di elencu una casa ùn hè micca sempre un bonu ritornu di l'investimentu ".


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021